Friday, July 1, 2011

semakin berkembang..

tadi chat dengan kawan..die tanya berat saya berapa..kOrang taw tak..susah untuk saya berterus terang dengan orang pasal berat saya..haha..tapi tadi saya bagi taw die berapa berat saya..OMG...segan gila kOt...haha..tapi tak ape..saya rasa die bOleh di ajak berbual..hehe

masa saya belajar kat matrik..berat saya 40kg je..sangat ringan..bangun pagi saya sarapan dengan 4 keping rOti dengan tuna..minum 1 gelas nestum..disebabkan kuliah saya biasa sampai pukul 3.30 petang..saya akan makan lepas habis kuliah..kebetulan bilik saya kat tingkat 3..kalau dah naik atas..kOnpem malas nak turun bawah untuk makan malam..sebab tu kOt kurus..


haaaa..itu gambar saya masa matrik..halus...haha

bila masuk degree..berat saya bertambah ke 44kg..kalau naik pun just sampai 45kg..sangat suka dengan berat itu..masa degree saya banyak aktiviti..jOin prOjek..pegi kelas jalan kaki..aktiviti paling saya suka adalah menari..sangat banyak membantu saya untuk mengekalkan berat badan saya..masa praktikal pun berat saya sama..bila saya kOnvo..berat saya naik 48kg..5 bulan duduk rumah..naik 4kg..




semua gambar-gambar diatas di ambil masa saya degree...pipi pun tak kembang lagi..haha

akhir bulan June 2009..saya sambung master..bermulalah kisah dimana badan dan pipi berkembang seiringan...hahah...berat time ni tak payahlah saya bagi taw ye...malu...hahah..yang penting semua orang kata saya dah gemuk..asal jumpe saya je mesti cubit pipi saya...haha..mana tak nya..tensiOn je makan..tak tensiOn apatah lagi..memang makan la..haha..nasib muka still cOmel (perasan la kau christina..haha)..


ini rupa saya semasa ambik master dan sekarang..u see my pipi..gila kembang..tadi ade kawan kata saya macam pau kacang...ape daaa....hahaha...


ini perbezaan masa degree dan master..gemOk sangat ok..stress...

dan sekarang..saya dalam usaha untuk menurunkan kembali berat saya..baru turun 2 kg..saya kurangkan kuantiti nasi..misi untuk menurunkan berat harus berjaya sebelum bulan OctOber..=)

chaiyOk!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...