Wednesday, February 8, 2012

thanks GOD..~

saya rasa sayalah manusia paling bertuah di dalam dunia ni..
sebab...
saya dapat rasa semua orang disekeliling saya menyayangi saya..
saya ada keluarga yang memahami saya..
saya ada saudara mara yang sentiasa mengambil berat pasal kehidupan saya..
saya ada kawan-kawan yang sentiasa ada semasa saya senang dan susah..
setiap masa mereka semua sentiasa ada..
tak kira semasa saya memerlukan or tak..


happy birthday buat ayah (48) & mak (43)..


my new family...


sayang-sayang saya..sentiasa ada..


sayang-sayang yang banyak membantu saya meneruskan perjuangan..


kawan dan penasihat terbaik..


berpisah..bertemu kembali..ikatan persahabatan tak akan putus..


3 adik beradik..lain mak..lain ayah..satu je sama..suka bergambar...hahaha..♥

terima kasih Tuhan 
kerana memberi saya kehidupan ini..
wajah ini..
anugerah ini..
saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang..
lOve yOu GOD..




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...